сряда, юни 22, 2011

11:11 - 2 comments

"Какво тук значи някаква си същност..." 1



Събудих се от силно главоболие, съзнанието ми и подсъзнанието ми пак се бяха сбили. Явно пак съм загубила същността си някъде по пътя и трябва да бъде преоткрита. Всяко от двете имаше толкова силни желания, кое ли щеше да надделее този път...Не знам дори кое бих искала да надделее... И като изключим главоболието, единственият проблем на това вечно недоразумение беше лиипсата ми на концентрация... мислите ми се лутаха из черепната ми кутия, сякаш някой ги държи на сила в малко пространство, а те бяха твърде много и разнообразни, за да седят така близо една до друга...
Опитах се да ги подредя, но безполезно... всъщност не знам дали искам да ги подредя... ако успея значи или съзнанието, или подсъзнанието ще е победило, а това ще означава само едно - нова същност... И трябва да я опознавам тепърва, и после да я показвам на другите, запазвайки най-ценното и... а да, това е голям проблем - да намериш най-ценното в една същност... Вие търси ли ли сте го досега? Доста е изморително и напраягащо, и не напълно успешно. Защото ако случайно го разкриеш на други хора, има опасност да я загубиш,защото същността на човек е доста срамежлива и веднага ще се скрие, и да почнеш да търсиш наново, и да усещаш отново познатото главоболие... но естествено това не е единствения начин да я загубиш, могат и да ти я откраднат ако не си я пазиш, може и да я нараниш толкова много, ако не я уважаваш...
Колко сложно нещо е нещо, което даже не е материално, а за много хора съществува еднственно материалното, и сега ако седят и четат този пост, седят и се смеят, но ще видим, следващия път когато ги заболи главата, дали няма да прогледнат...
Все още ме боли глава, ще изчакам, може да продължи и дни...

2 коментара:

мило момиче! такъв талант... но защо ли го губиш в математика :) само не мисли, че я подценявам като наука или пък теб като човек, който може да я ползва във всичкия й блясък и красота! в 21 век нямаме време за експерименти. това, което имаш е дар Божи, но трябва да го развиваш и работиш за него...
целувам те :)

мерси много =) за невероятните думи ^^ надявам се да успея да комбинирам две толкова далечни неща успешно =)